Rabu, 10 April 2013

Jom kita mengundi~~~~~~~~

Syok pulak dgr lagu jom kita mengundi yg ade tomok, black, ayu n sorg lagi minah jln2 cari mkn tu. Catchy sgt. Mcm2 lagu sbnrnye kuar sempena PRU 13 ni. 5 Mei 2013 ni tarikh utk semua rakyat Malaysia jln kan tanggungjawab utk memilih parti masing2.

Ni kali ke-2 aku mengundi. Time tu kite follow je mak ayah.. Diorg daftar, aku pun daftar. Diorg undi, aku pun undi... Tp xde sape pun tau masing2 pangkah siapa. Abah ckp UNDI ITU RAHSIA..

Now bila dah kawin, dah ade nak ni, pemikiran aku thadap isu mengundi ni, masih lg same mcm 1st time undi dulu. Ikut je laa mane yg rase2 blh diharap... Tkde kesan pun kat aku.

Cuma bila time kira undi tu aku teruja gak nak tau sape mng wpun sbnrnya aku xksh pun. Haha..

Jom kita mengundi!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan